Termeni și condiții
Versiune în vigoare la data de 01.03.2022
Prevederi generale
Website-ul https://teknofm.ro/ (în continuare ”Website-ul”) este proprietatea companieiSOLEIL PROFESIONAL SERVICE S.R.L., cu sediul în sat Dumbrăvița (Com. Dumbrăvița), str. Petőfi Sándor, nr. 41, spațiul nr. 7, Jud. Timiș, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J35/751/2007, având CUI RO19188011, e-mail office@teknofm.ro telefon 0752 904 891, fiind operat împreună cu societatea SOLEIL PROFESIONAL SERVICE S.R.L., cu sediul în sat Dumbrăvița (Com. Dumbrăvița), str. Petőfi Sándor, nr. 41, spațiul nr. 10, Jud. Timiș, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J35/263/2019, având CUI RO 40441936, e-mail soleilprofesionalservice@yahoo.com, telefon 0752 904 891 (în continuare, fiecare dintre acestea fiind denumită ”TEKNO FM”, ”noi”, ”a noastră”).
Prezentul document conține termenii și condițiile aplicabile raporturilor ce se nasc între TEKNO FM, pe de o parte și fiecare Utilizator al acestui Website sau Cumpărător al unui produs sau serviciu TEKNO FM atunci când încheie un contract la distanță cu TEKNO FM, pe de altă parte.
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor sau ale Cumpărătorilor se va efectua cu respectarea prevederilor Regulamentului GDPR, ale Politicii de confidențialitate și ale Politicii cookies, care completează acești Termeni și condiții.
Utilizarea Website-ului, inclusiv plasarea unei Comenzi implică acceptarea expresă a acestor Termeni și condiții; de aceea, este important să citiți prezentul document înainte de utilizarea Website-ului.
Acest Website nu este destinat copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea acestui Website declarați că aveți peste 18 ani și aveți capacitatea de vă asuma acești Termeni și condiții.
Dacă utilizați acest Website în numele unei companii, organizații sau al unei alte entități, atunci (a) „dvs.” include și acea entitate și (b) declarați și garantați că sunteți un reprezentant autorizat al respectivei entități și că aveți capacitatea de a vă asuma acești Termeni și condiții în numele entității.
Trimiteri (link-uri) către site-uri ale terților. Acest Website poate furniza link-uri sau referințe către alte site-uri (deținute de terți), asupra cărora TEKNO FM nu are niciun control. TEKNO FM nu operează și nu controlează în niciun fel conținutul, informațiile, software-ul, produsele sau serviciile disponibile pe astfel de site-uri web și nu are nicio responsabilitate pentru conținutul acestora și nu va răspunde pentru daune sau vătămări generate de acel conținut sau de acel acces. Dacă faceți clic pe un link către un site web terț, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă recomandăm să consultați Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile publicate pe fiecare site web pe care îl vizitați.
Modificări ale Termenilor și condițiilor. Termenii și condițiile pot fi modificați din când în când. Nicio modificare adusă acestor Termeni și condiții nu se va aplica retroactiv și nu se va aplica Contractelor la distanță, litigiilor sau altor evenimente care au fost încheiate/ care au avut loc înainte de publicarea modificării. Noua versiune a acestor Termeni și Condiții va fi publicată pe această pagină. De asemenea, vă vom anunța prin e-mail sau printr-o notificare pe Website, înainte ca modificarea să intre în vigoare. Sunteți în continuare responsabil pentru revizuirea regulată a acestor Termeni și condiții.
Definiții
Utilizator – orice utilizator al Website-ului;
Comandă – operațiunea efectuată de Utilizator prin intermediul Website-ului (indiferent că se face telefonic, prin e-mail sau folosind formularul de contact prin care acesta își asumă angajamentul ferm de a achiziționa unul sau mai multe Produse sau Servicii, în condițiile prevăzute în prezentele Termeni și condiții și cele agreate în scris de părți;
Contract la distanță – înseamnă înțelegerea consensuală la distanță intervenită între TEKNO FM și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, a unuia sau a mai multor Produse sau Servicii, prin plasarea unei Comenzi de către Utilizator și confirmarea acesteia de către TEKNO FM, cu respectarea legii, a prezentelor Termeni și condiții și a condițiilor particulare agreate în scris de părți;
Cumpărător – persoana fizică, persoana juridică sau orice altă entitate, indiferent de forma de organizare, care încheie un Contract la distanță cu TEKNO FM;
Consumator – Cumpărătorul persoană fizică sau o asociație, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Produs – orice bun corporal comercializat de TEKNO FM prin intermediul Website-ului, incluzând accesoriile, ambalajul original și documentele aferente;
Serviciu – orice serviciu comercializat de TEKNO FM prin intermediul Website-ului;
Produs realizat la comandă – orice Produs care este realizat conform specificațiilor Cumpărătorului, respectiv care nu este prefabricat și care este realizat pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei Cumpărătorului;
Specificații – înseamnă caracteristicile Produselor sau ale Serviciilor astfel cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe Website, în Comenzile plasate de Utilizatori și confirmate de TEKNO FM;
Conținut – toate materialele și conținutul inclusiv, dar fără a ne limita la domeniu, text, grafică web, designul, elemente multimedia, fotografii, imagini, videoclipuri, înregistrări sonore, broșuri, documente, baze de date, software, coduri sursă, mărci, logo-uri, denumiri comerciale, denumirea și descrierea Produselor, precum și orice alte date, informații sau materiale disponibile pe Website sau care pot fi accesate prin intermediul Website-ului sau prin utilizarea unui echipament electronic precum și conținutul e-mail-urilor transmise de TEKNO FM Utilizatorilor sau Cumpărătorilor;
Regulamentul GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
Politica de confidențialitate – înseamnă documentul care descrie modul în care TEKNO FM prelucrează datele cu caracter personal, întocmit cu respectarea prevederilor art. 13 din Regulamentul GDPR.
Politica de vânzări online
Principalele caracteristici ale Produselor și Serviciilor
Produsele comercializate prin intermediul Website-ului sunt produse noi iar în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală, certificat de garanție și eventuale alte documente prevăzute de legislația în vigoare, după caz.
Fiecare Produs și Serviciu prezentat pe Website va conține o descriere suficientă pentru ca dvs. să puteți evalua principalele sale caracteristici. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ni le puteți solicita prin e-mail la office@teknofm.ro. Fotografiile prezentate pe Website sunt proprietatea TEKNO FM și au un rol informativ.
Prețuri și modalități de plată
Prețul Produselor și a Serviciilor
Toate preturile afișate pe Website sunt exprimate în RON și includ TVA (19%). Pentru Produsele realizate la comandă și pentru Servicii, TEKNO FM va emite oferte de preț personalizate.
În afară de prețul Produselor sau Serviciilor afișat pe Website sau ofertat, costurile de livrare (acolo unde se aplică), eventualele comisioane bancare și taxe de depozitare a Produselor (pentru detalii vedeți secțiunea ”Taxe de depozitare” de mai jos), TEKNO FM nu mai percepe alte taxe pentru vânzarea Produselor sau Serviciilor.
În cazul plaților online, TEKNO FM nu va fi responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-ne la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere diferă de RON.
Pentru toate plățile efectuate, TEKNO FM va emite către Cumpărător o factură fiscală, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
În cazul în care un Produs sau Serviciu este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tehnice sau erori în stabilirea prețurilor sau în informațiile primite de la Producător, ne rezervăm dreptul de a nu confirma sau de a anula orice comandă plasată pentru Produsele sau Serviciile care prezintă astfel de erori. Dacă Comanda a fost plătită în prealabil, vom rambursa prețul în termen de 7 zile (pentru Consumatori) și 14 zile (pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori) de la informarea Cumpărătorului, fără să fim ținuți răspunzători pentru eventuale daune.
Modalitatea de plată
TEKNO FM acceptă următoarele modalități de plată:
pentru Produsele realizate la comandă, prețul se achită integral în avans prin ordin de plată; pentru aceste Produse Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea integrală a prețului;
pentru Produsele aflate pe stoc, plata se poate efectua în sistem ramburs (plată în numerar la livrare), în limita plafoanelor permise de lege pentru încasări în numerar, online cu card bancar, caz în care Cumpărătorul va fi redirecționat pe pagina procesatorului de plăți sau prin ordin de plată;
pentru Servicii, prețul se achită prin ordin de plată, conform graficului de plăți specificat în ofertă;
Plasarea Comenzilor
Accesul la Website în vederea plasării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator care a împlinit vârsta de 18 ani și care dorește ca livrarea Produsului să se efectueze pe teritoriul României. Pentru motive justificate, TEKNO FM își rezervă dreptul de a restricționa accesul unui Utilizator în vederea plasării unei Comenzi și/ sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care are suspiciuni de fraudă sau în cazul în care consideră, având la bază conduita sau activitatea persoanei în cauză pe Website, că interesele TEKNO FM ar putea fi prejudiciate în vreun fel. În oricare dintre aceste cazuri, persoana vizată se poate adresa TEKNO FM prin e-mail la office@teknofm.ro pentru a fi informată cu privire la motivele care au condus la aplicarea restricțiilor.
Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare la distanță (telefonic sau e-mail) prin care TEKNO FM își derulează operațiunile.
Plasarea unei Comenzi pe Website nu presupune crearea unui cont. Comenzile pot fi plasate în una dintre următoarele modalități:
comandă online prin formularul de comandă (disponibilă doar pentru produsele aflate în stoc)
Comanda online prin formularul de comandă se efectuează în următorii pași:
selectarea produselor dorite,
adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături (folosind butonul ”Adaugă în coș),
accesarea butonului ”Finalizează comanda” disponibil în coșul de cumpărături, care va deschide Formularul de comandă unde veți completa datele de identificare a Cumpărătorului, adresa de livrare, metoda de plată, modalitatea de livrare și eventualele observații,
acceptarea Termenilor și condițiilor,
luarea la cunoștință despre Politica de confidențialitate,
finalizarea comenzii prin accesarea butonului ”Finalizează comanda”, buton care implică o obligație de plată,
efectuarea plății prin una din modalitățile permise de TEKNO FM.
Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea Produselor în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi și nici rezervarea Produselor.
comandă telefonică
Comenzile telefonice se pot realiza la numerele de telefon: 0752 904 891. În cazul plasării unei comenzi telefonice, TEKNO FM vă va trimite un e-mail de confirmare a ofertei telefonice, Comanda considerându-se plasată la data exprimării acordului dvs. scris, care se poate realiza printr-un reply la e-mail.
comandă prin e-mail
Comenzile se pot realiza și prin e-mail la: office@teknofm.ro sau utilizând formularul de la pagina de ”Contact”, caz în care va trebui să ne furnizați cel puțin următoarele date: datele de identificare a Cumpărătorului (nume și prenume/ denumire, nr. ORC și CUI – pentru persoanele juridice, e-mail, telefon, adresă/ sediu), adresă de livrare, Produsele sau Serviciile pe care doriți să le comandați, metoda de plată și modalitatea de livrare dorită.
Pentru Produsele realizate la comandă și pentru Servicii TEKNO FM va emite oferte de preț personalizate!
Corectarea erorilor la plasarea Comenzilor. Prin finalizarea unei Comenzi, indiferent de modalitatea de plasare, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt complete și corecte. Corectarea eventualelor erori survenite cu ocazia introducerii datelor se va efectua de TEKNO FM, la cererea Utilizatorului/ Cumpărătorului, transmisă prin e-mail la office@teknofm.ro.
Confirmarea Comenzilor. Momentul încheierii Contractului la distanță
După plasarea unei Comenzi, TEKNO FM va confirma comanda prin e-mail, într-un termen rezonabil, dar cel târziu la momentul livrării produselor. Momentul încheierii Contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, prin e-mail, de către TEKNO FM, a acceptării Comenzii transmise de Cumpărător.
Din Contractul la distanță fac parte atât acești Termeni şi condiții cât și orice înțelegeri ulterioare scrise intervenite între Cumpărător și TEKNO FM cu privire la Comandă. Părțile agreează că nici o comunicare dintre acestea nu poate modifica acești Termeni și condiții decât dacă va fi efectuată în scris și acceptată expres de ambele Părți.
Anularea Comenzilor de către TEKNO FM
TEKNO FM poate anula o Comandă, inclusiv ulterior confirmării acesteia, cu notificarea Cumpărătorului, fără ca acesta din urmă să poată pretinde daune interese în oricare din următoarele cazuri:
neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți;
datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete și/ sau incorecte;
Comanda conține un Produs sau un Serviciu care a fost listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tehnice sau erori în stabilirea prețurilor sau în informațiile despre Produs primite de la Producători;
Cumpărătorul a renunțat la Comandă anterior confirmării acesteia de către TEKNO FM;
Cumpărătorul Consumator a anulat Comanda ulterior plasării acesteia;
Imposibilitate tehnică de procesare a Comenzii;
Cumpărătorul manifestă un comportament și/ sau un limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.), are în istoricul Comenzilor livrări refuzate sau încalcă acești Termeni și condiții;
Comanda nu poate fi onorată din cauză că Produsul comandat nu se află în stoc sau din alte motive neimputabile TEKNO FM; (Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul ”în stoc”, este posibil să nu poată fi onorată în cazul în care pentru același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, stocul fiind astfel epuizat.)
În caz de anulare a Comenzii, TEKNO FM va informa Utilizatorul/ Cumpărătorul și, dacă este cazul, va returna contravaloarea Produsului sau a Serviciului achitat, în termen de maxim 7 zile (pentru Consumatori) și 14 zile (pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori) de la informare, fără ca TEKNO FM să aibă vreo răspundere, de orice natură.
Anularea Comenzilor de către Cumpărător
Cumpărătorul Consumator are dreptul să se retragă din Contract, respectiv sa anuleze o Comandă după plasarea acesteia sau să returneze un Produs deja livrat, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare, fără invocarea niciunui motiv, cu excepția Produselor realizate la comandă care nu pot fi returnate dacă nu prezintă neconformități și cu excepția Serviciilor prestate complet. Pentru detalii, vedeți secțiunea ”Politica de retur” de mai jos.
Cumpărătorii care nu au calitatea de Consumator pot anula o Comanda doar înainte de confirmarea acesteia de către TEKNO FM. Aceștia nu pot returna produsele care nu prezintă neconformități!
Livrarea Produselor
Costuri de livrare
Livrarea pe teritoriul României este gratuită pentru comenzi mai mari de […] RON TVA inclus. Pentru comenzi mai mici de […] RON TVA inclus, se percepe un cost de transport de […] RON.
Termen de livrare
Produsele aflate în stoc sunt livrate în termen de maxim […] zile. În cazul în care nu putem efectua livrarea în termenul specificat, vă vom informa asupra termenului de livrare și vă vom solicita aprobarea acestuia. Pentru Produsele realizate la comandă și pentru Servicii, termenul de livrare va fi specificat în oferta personalizată.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. TEKNO FM nu poate garanta prezența în stoc a tuturor produselor prezentate pe Website.
Dacă pentru Utilizator Comanda plasată este condiționată de livrarea ei într-un termen limită, acesta va specifica termenul limită la secțiunea observații, odată cu plasarea Comenzii. Dacă TEKNO FM nu poate onora Comanda în cadrul termenului limită solicitat de Utilizator, aceasta va informa Utilizatorul privind imposibilitatea livrării Produselor sau a Serviciilor în termenul solicitat, Utilizatorul având opțiunea de confirma termenul de livrare estimat de TEKNO FM sau de a anula Comanda.
Produsele realizate la comandă vor fi date în producție (și implicit livrate la Cumpărător) numai după încasarea integrală a prețului. Pentru produsele a căror contravaloare se achită prin virament bancar, termenul de livrare se calculează începând cu momentul în care contul TEKNO FM este creditat cu suma respectivă.
Data exactă a livrării va fi notificată Cumpărătorului telefonic sau prin e-mail, acesta fiind obligat să preia Produsele și, dacă este cazul, să asigure personal pentru descărcare/ manipulare.
Modalitatea de livrare
Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totală a Comenzii și tipul Produselor. TEKNO FM asigură livrarea Produselor numai pe teritoriul României. Acestea vor fi livrate în sistem de curierat sau prin intermediul unor companii de transport.
Pentru Comenzile care conțin produse foarte fragile sau produse de dimensiuni mari, care necesită o atenție sporită la manipulare, TEKNO FM va asigura transport special, excluzând, pentru siguranța produselor, companiile de curierat. În acest caz transportul special va fi organizat doar după plata în avans a întregii Comenzi, iar livrarea se face la adresa menționata în Comandă, fără să fie asigurat transportul până în fața ușii (de exemplu la blocuri), caz în care revine Cumpărătorului obligația să asigure, prin personal propriu, manipularea și transportul Produselor până la ușă.
TEKNO FM va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare, conform prevederilor legale în vigoare.
Taxe de depozitare
Dacă livrarea nu se poate efectua la termen din culpa Cumpărătorului, pentru motive cum ar fi, spre exemplu, solicitarea expresă de amânare a livrării din partea Cumpărătorului, cazul în care Cumpărătorul nu permite TEKNO FM să facă livrarea, nu mai poate fi contactat în vederea efectuării livrării, nu este găsit la adresă etc., Produsele rămân în depozitul TEKNO FM, gratuit, pentru maxim […] zile calendaristice de la data de livrare confirmată de TEKNO FM, după care se va percepe o taxă de depozitare, în cuantum de […] RON / zi. În acest caz, livrarea se va face numai după achitarea de către Cumpărător a taxei de depozitare. De asemenea, dacă, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară organizarea unui al doilea transport pentru livrarea Produselor, costul acestui transport va fi în sarcina Cumpărătorului.
Prestarea Serviciilor
În vederea prestării Serviciilor, Cumpărătorul trebuie să permită accesul TEKNO FM în spațiu și să asigure condiții corespunzătoare la datele agreate de părți, respectiv:
a) frontul de lucru să fie liber de orice alte lucrări și să fie asigurată paza acestuia pe durata lucrărilor;
b) pe toata durata execuției să fie asigurate temperaturile necesare, comunicate de TEKNO FM;
c) să asigure dotările necesare cu apă, energie electrică și termică, surse de iluminat;
e) […].
Nerespectarea acestor condiții care fac imposibilă prestarea Serviciilor la data stabilită, obligă Cumpărătorul la plata cheltuielilor de deplasare a echipei TEKNO FM (transport și cazare, după caz).
De asemenea, TEKNO FM nu răspunde de nerespectarea termenelor de prestare a Serviciilor dacă aceasta se datorează culpei Cumpărătorului.
Transferul proprietății Produselor
Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă de la TEKNO FM la Cumpărător la momentul livrării acestora la adresa indicată în Comanda confirmată, moment de la care Cumpărătorul suportă riscul pieirii Produselor, precum și riscul Contractului.
Recepția Produselor și a Serviciilor și neconformități
Livrarea se va considera efectuată și Produsele se consideră recepționate la momentul semnării de primire a documentului de transport furnizat de curier/ transportator sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate de personalul TEKNO FM.
Serviciile se vor considera prestate și acceptate la momentul semnării procesului verbal de montaj, instalații sau reparații sau în caz de refuz din partea Cumpărătorului la data la care TEKNO FM notifică în scris Cumpărătorului finalizarea prestării Serviciului. Orice eventuale reclamații sau obiecțiuni cu privire la Serviciul prestat trebuie să fie menționate în procesul verbal, în caz contrar Serviciul se consideră a fi prestat în mod corespunzător.
Integritatea coletului trebuie verificată de față cu curierul sau transportatorul care a făcut livrarea. Dacă la momentul livrării Cumpărătorul constată că ambalajul este deteriorat sau prezintă urme de manipulare defectuoase, acesta are obligația să menționeze obiecțiile sale într-un proces verbal semnat cu reprezentantul companiei de curierat sau de transport.
Cumpărătorul are obligația să verifice Produsul la livrare. Orice eventuale vicii aparente (neconformități existente la data livrării și care puteau fi descoperite, fără cunoștințe de specialitate, printr-o verificare normală) cum ar fi, spre exemplu, existența unor urme, zgârieturi, loviri, deformări, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte deteriorări vizibile trebuie aduse la cunoștința TEKNO FM în termen de 5 zile de la livrare. Orice reclamație ulterioară referitoare la aceste aspecte, NU se accepta și NU se va soluționa.
Politica de garanție
Prevederi generale
Toate Produsele comercializate pe Website beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Toate Produselor vândute și livrate sunt însoțite de certificatul de garanție în format tipărit.
Lipsa certificatului de garanție a Produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția Produselor, prin e-mail la office@teknofm.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. Consumatorii au dreptul să solicite ca certificatul de garanție să le fie oferit în scris sau pe orice alt suport durabil (în format electronic).
Produsele beneficiază de termenele de garanție prevăzute în certificatul de garanție. În cazul Consumatorilor, răspunderea TEKNO FM privind garanția legală de conformitate este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Pentru Produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul de garanție se reduce la această durată.
Pentru a beneficia de garanția pentru lipsa conformității produsului, Consumatorul trebuie să informeze TEKNO FM despre lipsa de conformitate în termen de 2 (două) luni de la data la care a constatat-o. Cumpărătorii care nu au calitatea de Consumator trebuie să comunice TEKNO FM defecțiunea înainte de împlinirea termenului de garanție, sub sancțiunea decăderii din dreptul de garanție.
În cazul garanției pentru vicii ascunse, Consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea Produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condițiile legii chiar și după expirarea termenului de garanție legală de conformitate.
Drepturile Consumatorilor
Drepturile Consumatorilor sunt cele prevăzute de Legea 449/2003, O.G. 21/1992 și O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are, în principal următoarele drepturi:
de a fi protejat împotriva riscului de a achiziționa un Produs sau de a i se presta un Serviciu care ar putea să îi prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să îi afecteze drepturile și interesele legitime;
de a fi informat complet, corect și precis asupra caracteristicilor esențiale ale Produselor și Serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor sale;
în cazul lipsei conformității, Consumatorul are dreptul să i se aducă Produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest Produs;
în cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita TEKNO FM în primul rând repararea Produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată;
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: (i) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea Produsului; (ii) dacă TEKNO FM nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; (iii) dacă TEKNO FM nu a luat măsura reparatorie, conform legii, fără inconveniente semnificative pentru Consumator;
în cazul lipsei conformității, orice reparare sau înlocuire a Produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul, după caz, fie a adus la cunoștința TEKNO FM lipsa de conformitate a produsului fie a predat Produsul TEKNO FM ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
Certificatul de garanție și acești Termeni și condiții nu afectează drepturile Consumatorului conferite prin Legea 449/2003, O.G. 21/1992 și O.U.G. 34/2014.
Condiții de acordare a garanției
Garanția se acordă în măsura în care toate condițiile de acordare din certificatul de garanție sunt îndeplinite.
Pentru a beneficia de garanție, Produsul defect trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție corect completat și semnat în original, copie după factura de achiziție și dovada instalării Produsului de către o persoană autorizată.
Produsul este garantat pentru toate viciile materialelor și defectelor intrinseci pe durata termenului de garanție, indiferent de frecvența folosirii sale.
Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie instalat de către o persoana autorizată, cu respectarea instrucțiunilor de montaj, a normelor și reglementărilor în vigoare, care va efectua aceasta operațiune în mod corect și profesional.
Garanția acoperă cel mult valoarea prețului de achiziție a produselor, plătit de către Cumpărător.
Modalități de acordare a garanției
Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul trebuie să trimită o descriere a lipsei conformității Produsului prin e-mail la office@teknofm.ro și să trimită Produsul defect împreună cu accesoriile aferente, copia facturii fiscale, certificatul de garanție în original și dovada instalării Produsului de către o persoană autorizată la service-ul TEKNO FM situat în Dumbravita, Str. Petofi Sandor nr. 41, judet Timis. În cazul in care Produsele ajung neînsoțite de documentele anterior menționate, Produsele vor fi returnate cumpărătorului fără a se interveni în garanție. Cumpărătorul este obligat să returneze Produsul defect în termenul de garanție, ambalat în mod corespunzător, potrivit naturii Produsului, astfel încât acesta să nu se deterioreze cu ocazia returului.
În cazul lipsei conformității apărută în termenul de garanție și atunci când toate condițiile legale și contractuale de acordare a garanției sunt îndeplinite, TEKNO FM se obligă să asigure, pe cheltuiala sa, repararea Produsului. Dacă reparația este imposibilă sau disproporționată sau dacă durata de nefuncționare datorată defectelor intrinseci depășește 20% (sau 10% în cazul Consumatorilor) din termenul de garanție, TEKNO FM va asigura înlocuirea Produsului defect cu un altul identic, în limita stocului disponibil, cu excepția situației în care și această măsură este imposibilă sau disproporționată, caz în care Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea Contractului (restituirea Produsului și a prețului). În cazul reparării Produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. În cazul rezoluțiunii Contractului din motive imputabile TEKNO FM, aceasta din urmă va rambursa Cumpărătorului toate sumele achitate în baza Contractului în decurs de 7 zile pentru Consumatori și 14 zile pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori, calculate de la data la care Cumpărătorul a comunicat TEKNO FM decizia sa de terminare a Contractului.
Orice reparare sau înlocuire a Produselor va fi făcută în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința TEKNO FM lipsa de conformitate a Produsului sau a predat Produsul către TEKNO FM ori persoanei desemnate de aceasta pe baza unui document de predare-primire, cu condiția respectării tuturor cerințelor din certificatul de garanție.
În cazul în care Consumatorul pretinde remedierea sau înlocuirea Produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute pe durata medie de utilizare a acestora, termenul de 15 zile curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
Reparația sau înlocuirea Produsului în garanție se vor face fără a se percepe Cumpărătorului niciun cost. Transportul Produsului sau deplasarea specialistului vor fi suportate de către TEKNO FM. În cazul cererilor nejustificate de service in garanție, cheltuielile sunt suportate de către Cumpărător.
Dacă TEKNO FM apreciază, în mod justificat, că nu sunt îndeplinite condițiile de acordare a garanției, aceasta va informa Cumpărătorul în scris arătând motivele.
Timpul de nefuncționare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanție prelungește termenul de garanție legală de conformitate şi cel al garanției comerciale și curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoștința TEKNO FM lipsa de conformitate a Produsului sau din momentul prezentării Produsului la TEKNO FM sau la unitatea de service până la aducerea Produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării Produsului sau predării efective a Produsului către Cumpărător.
Limitele și pierderea garanției
Nu fac obiectul garanției și nu sunt acoperite de aceasta:
defecțiunile sau pagubele survenite în urma neglijenței în exploatare sau a calamitaților naturale (descărcări electrice atmosferice, inundații, cutremure, etc.), constatarea prezenței sau urme evidente ale prezenței în interiorul Produsului a lichidelor, insectelor sau rozătoarelor, ori a oricăror altor corpuri străine;
defecțiunile sau pagubele care se datorează Cumpărătorului sau unor terțe persoane pentru care TEKNO FM nu este ținută să răspundă potrivit legii (cu titlu exemplificativ: instalare sau manipulare necorespunzătoare, utilizare anormală/ în alt mod decât potrivit destinației produsului, nerespectarea instrucțiunilor la manipularea, instalarea, punerea în funcțiune, transportul, depozitarea și utilizarea Produselor, întreținere insuficientă, păstrarea Produsului în condiții improprii, expunerea Produsului la acțiunile substanțelor chimice, corozive sau la intemperii etc.);
defectele datorate sub/supradimensionării Produsului;
Produsele care au fost găurite, sudate, dezasamblate sau deteriorate mecanic sau chimic în orice fel.
Garanția Produsului se pierde, TEKNO FM fiind exonerată de obligațiile sale privind garanția, în oricare dintre situațiile de mai jos:
dacă Produsul a fost instalat de persoane neautorizate sau dacă asupra Produsului au fost efectuate intervenții service sau de orice altă natură de către persoane fizice sau juridice neautorizate;
dacă Produsul a fost instalat, manipulat, exploatat și întreținut cu încălcarea instrucțiunilor aferente Produsului sau în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă etc.);
dacă Produsul a fost păstrat sau utilizat în condiții de mediu inadecvate, cu temperaturi, umiditate sau vapori corozivi, in afara limitelor admise de producător, cu suprasarcini sau defecte de instalație, precum si in alt scop decât cel prevăzut de producător;
conectarea sau deconectarea Produsului în timpul funcționării, conectarea Produsului la prize uzate, improvizate, acoperirea fantelor pentru aerisire-ventilare prevăzute pe carcasa aparatului, împiedicându-se funcționarea normală;
distrugerea parțiala sau totală a sigiliilor aplicate pe Produs, inclusiv demontarea carcasei sau deteriorarea marcajelor cu modelul, seria ori alte elemente de identificare ale Produsului.
Nerespectarea celor de mai sus, atrage după sine degradarea sau distrugerea în mod voluntar a produsului cu riscul producerii de accidente pentru care TEKNO FM nu își asumă nicio răspundere.
Politica de retur
Dreptul de retragere din contract disponibil Consumatorilor
Dacă aveți calitatea de Consumator, puteți returna Produsele achiziționate de pe Website (cu excepția celor prevăzute mai jos) în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a preciza motivele.
Conform legislației din România, dreptul la retragerea din contract este prevăzut doar în beneficiul Consumatorilor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați TEKNO FM cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract fie prin completarea și transmiterea electronică a formularului de retragere disponibil la […] fie printr-o declarație neechivocă trimisă prin e-mail la office@teknofm.ro.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Primirea cererii de retragere vă va fi confirmată de TEKNO FM. Cererile de retur înregistrate după expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice nu vor fi preluate de operatorii TEKNO FM.
Atenție!
Dreptul de retur nu se aplică Produselor realizate la comandă. Aceste produse au fost realizate special pentru dvs. și NU pot fi returnate, conform art. 16, pct. c), din OUG nr. 34/2014, nici chiar de către Consumatori!!
Dreptul de retur nu se aplică Contractelor de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, conform art. 16, pct. a), din OUG nr. 34/2014.
Consecințele retragerii
Obligațiile TEKNO FM în cazul în care vă retrageți:
vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul Contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi Produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi Produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Obligațiile dvs. în cazul în care vă retrageți:
trebuie să returnați Produsele personal sau să le expediați, pe cheltuiala dvs., folosind aceeași metodă de livrare, la depozitul TEKNO FM din Dumbravita, Str. Petofi Sandor nr. 41, judet Timis, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea; returul Produselor se va face folosind aceeași metodă de livrare; dacă alegeți altă metodă de livrare, veți răspunde pentru orice degradări produse pe durata transportului;
dacă este cazul, va trebui să suportați costurile suplimentare de livrare a Produsului de la TEKNO FM la dvs. determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi;
va trebui să suportați costurile directe ale returnării Produselor, acestea fiind costurile practicate de companiile de curierat rapid sau companiile de transport din România, în funcție de alegerea pe care dvs. o efectuați (Produsele pot fi returnate cu orice firmă de curierat, cu excepția cazului în care v-au fost livrate cu transport special, caz în care le veți returna folosind același tip de transport; dacă alegeți un alt tip de transport veți răspunde pentru deteriorările Produse pe durata transportului; nu acceptam și nu ridicăm colete de la Poșta Română); și
veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor.
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile și documentele originale, bine ambalate și protejate. Ambalajul original al Produsului nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine.
Dacă ne returnați Produsele după ce le-ați utilizat într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, calităților și funcționării Produsului, dacă Produsele returnate sunt deteriorate, prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice, sunt murdare, au etichetele, sigiliile sau alte elemente lipsă și nu pot fi vândute ca și Produse noi, veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produselor caz în care vom reține diferența dintre valoarea inițială a Produsului nou și valoarea de revânzare a Produsului returnat sau, dacă Produsul returnat este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul și de a nu rambursa sumele primite de la dvs. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina dvs.
Indicații de ambalare în cazul returnării produselor la TEKNO FM
Responsabilitatea privind integritatea Produselor pe durata transportului de retur, cade în sarcina dvs.
La recepția Produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii Produselor (dacă este cazul).
Pentru a proteja Produsul pe durata transportului trebuie să țineți cont de următoarele indicații de ambalare: […].
Deteriorarea Produselor din cauza nerespectării indicațiilor de ambalare va fi în sarcina dvs. !
Drepturi de proprietate intelectuală
Întregul Conținut disponibil pe acest Website sau care poate fi accesat prin intermediul acestui Website sau prin utilizarea unui echipament electronic, este și rămâne proprietatea exclusivă a TEKNO FM sau a persoanelor de la care TEKNO FM a dobândit un drept de utilizare sau licență. Acesta nu poate fi descărcat, utilizat, reprodus, copiat, modificat, alterat, adaptat, tradus, închiriat, vândut, distribuit, publicat, inclus în alt context decât cel original intențional de TEKNO FM sau exploatat în alt mod fără permisiunea expresă, prealabilă și scrisă a TEKNO FM.
Prin utilizarea Website-ului, Utilizatorul / Cumpărătorul nu dobândește vreun drept de autor sau drept de proprietate intelectuală.
Conținutul Website-ului poate fi utilizat exclusiv în scop informativ, necomercial. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin acești Termeni și Condiții.
Răspunderea TEKNO FM
TEKNO FM răspunde pentru garanția de evicțiune, garanția contra viciilor ascunse, garanția legală de conformitate și garanția comercială, în condițiile specificate în acești Termeni și condiții, Certificatul de garanție, Codul civil Român și legislația specifică aplicabilă.
TEKNO FM nu răspunde pentru întârzieri în livrarea Produselor dacă asemenea întârzieri se datorează unor circumstanțe de forță majoră, caz fortuit sau unor alte motive neimputabile TEKNO FM.
TEKNO FM nu răspunde pentru niciun fel de daune cauzate Cumpărătorilor sau terțelor părți ca urmare a manipulării, depozitării sau utilizării necorespunzătoare a Produselor de către Cumpărători sau terțele părți pentru care TEKNO FM nu este ținută să răspundă potrivit legii.
Răspunderea TEKNO FM pentru Produsele cu defecte sau neconformități este limitată la Prețul de achiziție plătit de Cumpărător.
TEKNO FM nu răspunde pentru niciun fel de daune rezultate din sau în vreun fel legate de utilizarea acestui Website, de incapacitatea de a-l accesa sau utiliza sau care rezultă din sau sunt în legătură cu utilizarea de către dvs. a Conținutului disponibil pe acest Website.
TEKNO FM nu oferă nicio garanție că Website-ul sau Conținutul său vor fi neîntrerupte, fără viruși sau fără erori și nu răspunde pentru niciun fel de probleme tehnice.
În cazul în care legea aplicabilă are (sau va avea) dispoziții specifice cu privire la exonerarea sau limitarea răspunderii care intră în conflict cu cele de mai sus, limitarea răspunderii TEKNO FM va opera în limitele permise de lege. Prezentul capitol nu aduce atingere drepturilor Consumatorilor astfel cum sunt reglementate de legislația în vigoare.
Obligațiile și răspunderea Utilizatorilor / Cumpărătorilor
Utilizatorii au obligația de a utiliza acest Website numai în scopuri legitime și de a se abține de la orice activități ilicite sau dăunătoare, inclusiv, dar fără a ne limita la:
transmiterea de materiale care au un caracter ilegal, defăimător, abuziv, licențios, pornografic, care conțin viruși sau forme similare de malware, care promovează rasismul, ura, discriminarea, violența de orice fel sau altele asemenea, care hărțuiesc o persoană, care sunt înșelătoare sau promovează activități ilegale sau comportamente abuzive, amenințătoare, obscene, indecente, defăimătoare sau calomnioase sau care prejudiciază sau ar putea prejudicia în alt mod TEKNO FM sau terțele persoane;
transmiterea de materiale protejate de drepturi de autor sau proprietate intelectuală, dacă nu sunteți autorul acestora sau nu aveți permisiunea expresă a autorului;
utilizarea oricărui dispozitiv automat sau proces manual pentru copierea sau modificarea acestui Website sau a Conținutului său, fără acordul nostru prealabil scris;
acțiuni care sunt de natură să încalce drepturile noastre de proprietate intelectuală;
îndepărtarea sau alterarea în orice mod a Conținutului sau a funcțiilor acestui Website sau inserarea de conținut sau funcții fără acordul prealabil scris al TEKNO FM;
utilizarea acestui Website în orice scop care este ilegal, fraudulos sau dăunător pentru TEKNO FM sau cu încălcarea acestor Termeni și condiții sau a prevederilor legale în vigoare;
În caz de încălcare a acestor Termeni și condiții sau dacă avem motive întemeiate să suspectăm o asemenea încălcare sau din motive de securitate, putem suspenda accesul dvs. la Website și putem lua orice alte măsuri fără să fim considerați răspunzători pentru un eventual prejudiciu derivând din sau în legătură cu o asemenea suspendare.
Utilizatorul / Cumpărătorul se obligă să despăgubească TEKNO FM pentru orice plângeri, cereri de chemare în judecată, prejudicii (atât pierderea efectiv suferită cât și beneficiul nerealizat, inclusiv daune de imagine), amenzi, taxe sau pierderi de orice fel în legătură cu sau derivate din:
orice încălcare a prevederilor acestor Termeni și condiții, a oricăror înțelegeri viitoare ale Părților sau a oricăror prevederi legale în vigoare, indiferent că este dreptul UE, dreptul intern sau alte norme de drept internațional aplicabile;
orice conținut sau informație transmisă de Utilizator / Cumpărător prin utilizarea acestui Website.
Reclamații și sesizări
Satisfacția dvs. este extrem de importantă pentru TEKNO FM!
Dacă aveți reclamații sau sesizări, le puteți trimite utilizând formularul de reclamații disponibil la HYPERLINK „https://www.evalight.ro/formular”[…]. TEKNO FM va răspunde acestora în decurs de maxim 7 zile cu excepția cazului în care are motive temeinice să prelungească acest termen, caz în care vă va informa cu privire la aceste circumstanțe.
Pentru o soluționare eficientă, vă rugăm să ne trimiteți toate detaliile reclamației și să anexați dovezi/ fotografii.
Forță majoră
Părțile nu vor putea fi făcute responsabile pentru neexecutarea parțiala sau totală sau pentru executarea necorespunzătoare a obligațiilor născute din acești Termenii și condiții, dacă aceasta s-a datorat unor circumstanțe de forță majoră, astfel cum este definită de lege.
Partea care invocă circumstanțele forței majore este obligată să notifice celeilalte părți faptele întâmplate având caracter de eveniment a forței majore, în termen de maxim 10 zile de la data producerii. Depășirea acestui termen limită duce la pierderea dreptului Părții de a mai invoca forța majoră ca circumstanță (eveniment) de forță majoră. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte daune-interese.
Legea aplicabilă și soluționarea disputelor
Toate raporturile născute între Părți vor fi guvernate de legea română. Eventualele diferende care s-ar putea ivi în legătura cu acești Termeni și condiții, Politica de confidențialitate, Politica Cookies vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar dacă părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de instanțele de judecată competente din Mun. Timișoara sau, în cazul litigiilor invite între TEKNO FM și un Consumator, de instanțele de judecată competente potrivit legii.
Soluționarea alternativă / online a litigiilor
Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) permite soluționarea litigiilor între TEKNO FM și Consumatori în afara instanței, cu asistență din partea unui organism imparțial de soluționare a litigiilor. Această metodă de soluționare a litigiilor în materie de consum este mai ușoară, mai rapidă și mai puțin costisitoare decât acționarea în instanță. Mai multe detalii găsiți aici: HYPERLINK „https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_ro”https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_ro
Dacă litigiul dvs. se referă la o achiziție online, HYPERLINK „https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage”platforma de soluționare online a litigiilor (SOL) vă permite să depuneți o plângere online la un organism SAL în orice limbă și în orice țară din UE.
Clauze finale
TEKNO FM poate cesiona și/ sau subcontracta o terța parte pentru Servicii ce țin de onorarea unei Comenzi, fără acordul Utilizatorului/ Cumpărătorului.
Utilizatorul/ Cumpărătorul declară și garantează că a înțeles și acceptă în mod expres conținutul acestor Termeni și condiții și își asuma riscul de eroare cu privire la înțelegerea oricărei prevederi.
Dacă orice prevedere din acești Termeni și condiții este sau devine nulă, restul dispozițiilor vor rămâne valabile.
Acești Termeni și condiții sunt disponibili Utilizatorului / Cumpărătorului pentru stocare cu scopul de dovedi înțelegerea contractuală intervenită între părți.
Insert link Politica de confidențialitate
Insert link Politica cookies
Cf. OUG 34/2014, în cazul în care urmează să se încheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, profesionistul trebuie să confirme oferta consumatorului, al cărui angajament începe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţământul scris. Aceste confirmări trebuie făcute pe un suport durabil.
Se trimite direct un e-mail de confirmare a comenzii sau inițial se trimite un e-mail de inregistrare a comenzii.
Cf. 296/2004, produsele de folosință îndelungată trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție și, dacă reglementările în vigoare prevăd, de declarația de conformitate, cartea tehnică sau instrucțiunile de folosire, instalare, exploatare, întreținere, eliberate de producător.
Link către formularul de retur care va fi încărcat pe website.
Conform legii, TEKNO FM are obligația să informeze Consumatorul în oferta personalizată / confirmarea Comenzii că își va pierde dreptul de retragere din contract după executarea completă a Serviciilor.
De inserat în fiecare ofertă de Servicii pe care o întocmiți pentru Consumatori:
Acceptând prezenta ofertă vă exprimați acordul pentru începerea prestării Serviciilor și confirmați faptul că ați fost informat cu privire la pierderea dreptului la retragere din Contract după executarea completă a Serviciilor de către TEKNO FM.